10 AUGUSTI

Hann inte blogga något mer igår. Var och träffade Hanna och vi gick runt lite, sen hem till mig och åt och så kom Mikaela. Så var vi hemma hos mig och kolla på tv och jag fixade mig och sådär. Sen vid halv nio kanske? Så skjutsade Mikaela mig på moppen till Linus. Det var kul när vi var påväg, åkte om en moppe och så bara en liten stund efter kör han om oss på insidan, sen körde han jätte sakta. Och om vi hade kört om hade han ju bara kört om hela tiden, haha. Så det gick ju inte så fort men kul var det! :) När jag kom till Linus så kolla vi på film och sådär. Så somna vi vid halv två, det var bra gjort! Sen idag gjorde vi inte så mycke, mamma hämtade mig halv tre. Och jag sitter här nu som vanligt, har ingenting att göra. Nu ska jag kolla bilddagboken och lite så, kyss

braig låt :) :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0