14.20

Sprang i en halv timme förut, skönt men as jobbigt. För här ligger konditionen på 0 som sagt.. Men får försöka fortsätta springa rätt ofta så jag får upp konditionen igen, har ju haft rätt bra faktiskt ;) Förutom att sprungit idag har jag väl inte gjort nått märkvärdigt, kollat på film och duschat. Inget mer än så faktiskt. Fast håller på och fixar mig nu, ska nog till Linus senare :) Aah och i morgon är det skola då, ska bli så kul så. not* Men man kan ju iallafall intala sig det så kanske det blir rätt bra ändå. Har ju mina sötnosar i klassen också som gör det roligt :) Vi slutar nog rätt tidigt i morgon också det är ju skönt, får säkert bara massa papper och sådär, sen på torsdag och fredag skulle vi leka lekar hela dagarna. Typ så att sexorna och sjuorna får en lugn skolstart? Tänk hur jävla måna ungar det kommer vara på skolan nu, när sexorna börjar också. Shit, vad jobbigt. Men... det blir ju fler att kasta snöbollar på ;) hehheeh!

några bilder från skolan :)
 
spanskan är ju alltid så rolig... :)

Kommentarer
Postat av: CLIP

ni verkar ha det riktigt kul på spanskan=)

2009-08-18 @ 20:55:20
URL: http://clip.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0