15 AUGUSTI

Vaknade halv ett idag, sen dess har jag inte gjort ett skit. Och jag lär ju inte göra ett skit på hela dagen heller, sjukt irriterad är jag också. Har bara lust att slå nån, hårt!! Jävligt jävligt hårt.
 
Snart börjar skolan också, på onsdag. Jag kommer aldrig klara av det, gå upp tidigt, jobba en hel dag, komma hem och plugga. Plugga kan jag ju verkligen inte, efter fem minuter tror jag att jag kan det och skiter i det sen, men så går det ju inte att göra.. I slutet av åttan gick det as dåligt i skolan för mig.. Var inte koncentrerad alls. Och nu måste jag försöka plugga upp mina betyg så jag kommer in på den linjen jag vill, hur kommer det gå? Åt helvete? Vem fan vet. Ne jag får fan ta och skärpa mig. Och sen gå i samma klass som nån jag inte tål, kan inte kolla på henne eller någonting. Hur ska jag klara av det då, då blir jag ju ännu mer okoncenterad och irriterad. Åh byta klass nästa? Nej det vill jag inte heller, men hon kan göra. USCH!  Nu är det bäst jag slutar skriva innan det blir för dumt,
hejdå


Kommentarer
Postat av: En ful en

Du kan slå mig på käften när DU vill.

2012-10-26 @ 19:45:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0