17.50

Nu har jag städat klart och jag tycker det ser väldigt bra ut faktiskt, får ju in hur mycke som helst nu. Så snart måste jag shoppa shoppa shoppa, i morgon kanske? :') Fick också ihop fyra kassar med kläder som jag inte ville ha kvar, det var inte dåligt.


(klicka för att förstora)

Nu ska jag duscha, as varm vart jag av städningen. hihi, har inte änns kondition till att städa då är det illa. Måste börja ut och springa! För går gör jag ju varje dag rätt mycke ändå, men det räcker tydligen inte. Så när skolan börjar så börjar mitt nya liv som består av att: träna, plugga satan men ändå ha kul! :) Låter rätt bra ändå va?
Nä nu måste jag verkligen duscha, för sen måste jag få ut Hanna så hon inte ruttnar fast i hennes soffa.  pusse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0