19 AUGUSTI

Orka gå upp i morse, kvart i sju tillochmed. Fixa iordning mig, och jag bytte nog kläder typ tre gånger.. Eftersom att det var så kallt i morse så hade jag jeans och en tjockgosig tröja, men det vart ju väldigt varmt på dagen så höll på att svettas ihjäl ungefär.. Men vi gick iallafall i skolan till tjugo i elva, fick bara massa papper och så prata vi lite så inget jobbbigt. Och i morgon och på fredag så ska vi inte vara i skolan utan någon annanstans och typ leka lekar? Så att sexorna får en lugn skolstart, haha. Efter skolan följde Marre med mig hem, vi lagade tacos och sen satt vi på altan och dunka musik och busade lite, hihi kuuul :) Sen gick vi ut och gick en sväng sen hem hit igen och satt på altan och snacka, sen gick hon till sin brors jobb vid fyra så åkte hon med han hem. Så nu är jag alldeles ensam :( :( Men men, ska äta lite nu igen tror jag. puss puss


    vi lyssnade typ på smurfarna, it´s great (y)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0