21 AUGUSTI

Skola idag då, rätt så kul ;) Eller ja, det beror ju på hur man ser på saken.

Först idag så fixa vi platser i klassrummet och jag fick ju ingen bra plats direkt, men kunde ju varit värre.. Sen prata vi lite och åt, i klassrummet. En gammal macka fick vi.. Bra mat (y) Sen fick vi GÅ till husberg och spela minigolf, jätte tråkigt.. Sen tillbaka igen och då fick vi sluta, klockan var då 12. Det var ju bra för jag är så grymt trött.. Vet inte om jag ska lägga mig och sova en stund, aja får se. Är iallafall ensam hemma till fyra idag tror jag närmare bestämt, skönt. I kväll ska jag nog inte ut, utan istället kommer Linus hit och myser :*

looooool

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0