22 AUGUSTI

Igår så hämtade vi Linus vid halv sju ungefär, sen åkte vi hem hit och baka kladdkaka och kollade på tv. Sen lite senare skulle vi åka en sväng med Robin, så först åker vi till statoil för han skulle tanka tror jag? haha. Då kommer det massa fler dit, sen kommer snuten. Så då stog vi där hur länge som helst, och det spöregna :( Aja, sen iallafall ville inte Robin köra hem oss så Kim var snäll och gjorde det. När vi kom hem så kolla vi på film och bara mös :) Så somna vi vid ett halv två. Idag vaknade vi KVART ÖVER NIO helt sjukt förfan. Åt frukost och sen kolla vi bara på film så åkte han hem kvart i ett. Då duschade jag och fixa iordning mig, så åkte jag och mamma och hämta Hanna så drog vi till Marieberg. Köpte ett linne och en tröja, hittade inget mer fint och sen har jag inga pengar knappt.. Eller de var en tröja jag ville ha men den kostade 700 och det har jag inte direkt råd med. :( Så åkte vi hem lite innan sex, så jag kom nyss hem. Ska nog ut en sväng idag, även fast jag är jätte trött..

pussssis

Kommentarer
Postat av: CLIP

det låter bra det! vad ska du göra ikväll då?

2009-08-22 @ 18:26:14
URL: http://clip.blogg.se/
Postat av: Soffi

Jodå, nu är det bättre ^^

2009-08-22 @ 18:35:18
URL: http://soffilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0