26 AUGUSTI

Skolan idag gick bra, men så jävla tråkiga lektioner.. Men gick ju bara till tio i två idag (enda dagen vi slutar tidigt, förutom fredagen men då slutar vi tjugo över två..), då hämtade mamma mig, Marre och Linnéa vi fixade lite hemma hos mig sen gick vi ner till stan och käkade pizza. Sen gick vi mest bara runt på marknaden, är ju bara skit xD Köpte ingenting som vanligt.. Sen vid halv sex gick vi ner och satte oss på busstorget, satt där till typ kvart i sju då deras buss kom, och då gick jag hem. I morgon blir det skola igen och då går vi till tjugo över tre, suuuuuuuck! Sämsta schemat har vi. Efter skolan kanske jag ska sola med Clara :)
puss


Mina bilder och musik på mobilen har kommit tillbaka :D Marre kom på att mitt minneskort hade åkt ur. hahahahhahahaha, sämst

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0