8 AUGUSTI

Tänkte berätta lite om igår.
Jag gick ut och träffa Hanna och Mikaela vid sex typ, för att lämna Mikaelas tröja. Sen träffade jag Marre och Linnèa, vi gick hem till mig och fixade oss lite. Sen gick vi till skolan och satte oss drack lite. Sen kom det ut en gubbe från skolan och sa att vi inte skulle skräpa ner och att polisen brukade åka runt där och kolla så ingen klottrade, så han tyckte att vi typ skulle gå så vi inte behövde avsluta kvällen så tidigt, för vi fick väl egentligen inte dricka? Haha, skit schysst var han. Fast han ville nog vara med egentligen ;)  Men då iallafall så gick vi till bryggan och satte oss så kom Clara och My dit och prata med oss. Så vart jag och Linnéa hungriga så vi gick till diana och käka (som vanligt). Sen åkte vi med Per men då kom snuten så då fick vi hoppa ut. Sen träffa vi Calmer och åkte lite med honom, så tyckte han att vi skulle följa med till nån grop? för det var fest där. Men det orka vi inte så vi hoppa ur. Så gick vi mest bara runt, träffa lite olika folk och prata med. Så skulle vi gå ner till 7eleven för att träffa Linus och gå på toa, och då kom Linda och fråga om vi ville åka med henne. Så det gjorde vi en stund. Sen åkte Linnéa hem och jag och marre fortsatte att göra det vi är bäst på, alltså typ gå runt? Sen en stund innan vi skulle hem så åkte vi med Linus, Robin och Jennifer :) Sen typ vid lite över ett så hoppa vi av och gick hem. Kom hem lite över halv två och då somna vi väl nästan direkt. Men det var en kul dag och inga bråk! Eller, ett jävla rykte om mig som inte är sant. Alltså shit, jag fattar inte. Hur någon kan komma på nått sånt? Och just en mamma som säger det också, jag känner inte henne så hon borde ju inte känna igen mig. Och jag har inte rört den där killen så det är ju cp! Men det är väl så i Askersund, det man inte vet om sig själv vet alla andra...

Tog inga bilder, tråkigt jag vet. Men så äre


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0