GODNATT

Varit hos Linus typ hela dagen, åkte dit vid ett typ och kom hem halv nio så.. Hehe, men det var väl skojigt. Kolla mest på tv och så sov jag en stund, sen så fick jag lite damp så då började vi slåss och kasta vatten på varandra.. Ja, men det är väl kul det också :)

Men mår ju inte bättre av att jag var där, dessutom sämre.. Har fått ännu mer ont i halsen och världens huvudvärk. Så det blir att vara hemma i morgon med och vila upp mig och plugga på spanskan och bara ta det lugnt!! Sen försöka gå på onsdag, för då slutar vi ju ändå rätt tidigt också, så det hoppas jag att jag klarar av. Rätt så tråkigt att bara vara hemma :( Vill ju gå till skolan med My och prata och skratta och sen när man kommer till skolan träffa Marre och Linnéa och busa massa, det är ju så skojigt :') Men men, onsdag hoppas jag!

Nu då.. Så ska jag gå och ta lite kladdkaka mamma hade bakat, sen kolla på film.. Håller faktiskt på att kolla på "hitman" den verkar väl vara helt okej. Sen när det är slut så blir det att sova, så jag får bort den här huvudvärken och så halsonten. Så det blir nog inget mer inlägg idag, så godnatt söt


Kommentarer
Postat av: Jennyh ♡ precis flyttat till Malta!

okeej.. inte mycket, tränat o solat. krya på dig!

2009-08-31 @ 22:15:04
URL: http://jennyh.se
Postat av: CLIP

vad gott med kladdkaka!=)

2009-08-31 @ 23:23:21
URL: http://clip.blogg.se/
Postat av: my

oooh du måste komma i morron :D

jag saknar dig ju :( <3

2009-09-01 @ 10:21:54
URL: http://myyyyh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0