TACK CLARA

Clara har nu fixat min blogg och jag är jätte nöjd, tack så mycke :)


Linus sov här i natt, vi vaknade vid halv tolv? Eller rättare sagt han väckte mig. Senare gjorde vi väl mycke alls, kolla på tv, åt, blåste upp ballonger. Haha, jätte söta var dom :) Och nyss så åkte han hem. Skulle egentligen varit med Marre och Linnéa nu, men jag vet inte om det blir något. Eftersom att mamma jobbar så jag kommer ingenstans..Men jag får väl hitta på något annat eller så får jag vara hemma och ta det lugnt.
puss

Kommentarer
Postat av: clara

hihi :) säg bara till om det är nått du vill att jag ska ändra :) pusss

2009-08-06 @ 16:47:14
URL: http://heyclara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0