1 NOVEMBER

19 dagar kvart till min födelesedag, jävlar vad det rullar på :D

Igår kväll kom Marre till mig, då gick vi till kyrkan och tände ljus. Sen gick vi till lilla ica och mötte peteeeeer bästavän. Så gick vi till närlunda för det är lan där. Men då fick jag sms av Claragumman att hon ville träffa mig, så vi gick och träffa henne. Sen va hon med oss hela kvällen. Vart ju lite dricka också, lite för mycke för Clara. Hoppas att du mår bra idag. Så vid lite över elva så kom Linus in, så skulle han och jag åka hem till mig. Så då skjutsade tjockis oss. Så somnade vi vid två tre. Sen fick vi gå upp kvart i nio för Linus skulle åka med några till Stockholm, fifan vad kul och sitta i en bil i flera timmar ;) he he. Han åkte vid nio typ, då gick jag och la mig igen och har sovit tills nu. Idag blir det lugnt för jag har jätte ont i huvudet, sen har jag prov i morgon som jag måste kunna. Så det blir väl plugga.
pysssssssssss

Kommentarer
Postat av: clara

tack sötis <3

2009-11-01 @ 12:52:43
URL: http://heyclara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0