13 NOVEMBER

Fredag den 13 idag :( :(, fast det har inte hänt nått konstigt än så. Det är jag glad över (y)

Engelska prov i skolan idag då, det gick nog bra ;) haha. Så hade vi slöjd också, och Bengt-åke är avstängd så vi hade Tor och han va bra så idag har jag jobbat lite. Så hade vi matte och där gjorde vi diagnos, svårt. Sen idrott då vi spela innebandy och det va kul, fast jag gjorde nått med höften så jag har jätte ont nu :( Sist hade vi elevens val och då kolla jag på film så slutade vi kvart över två. Så hem och ta det lungt ett tag och nu har jag duschat och fixat mig lite granna. Ska snart gå och möta My någonstans så ska vi gå till busstorget och träffa Dt, sen hem igen och fixa sig lite mer så blir det att va med Marre och Linnéa i kväll :) puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0