17 NOVEMBER

Hemma nu, eller kom hem för en halv timme sen kanske.
Men iallafall, idag hade vi itv och studietid(vill säga fysikprov) och det gick skit dåligt. Efter det hade vi typ en timmes rast sen åt vi och så vi elva tog klassen bussen till Örebro. Där fick vi 45 minuter på oss att göra vad vi ville, så jag, Marre och Linnéa plus endel till gick till mcdonlads och käka ;) fast vi åt ju inget.. Sen skulle vi kolla på rättegång och vi kolla på nån misshandel, men jag tror fan inte att det var som hon sa. Jag tror på honom, så hejja ;) Det kolla vi på i typ två timmar, sen GICK vi till gustavsvik. Där vi bada, var kul i början men sen tröttna man ju. Så jag och Marre gick och duscha och basta vid lite över fem. Så vid halv sju var André klar så då fick vi tre sitta och vänta på mamma ett tag, sen åkte vi hem. Så släppte vi av André vid netto och Marre följde med mig ett tag, eller hon åkte hem nyss. Och mamma har handlat presenter till mig idag så det kolla jag på ;) hahha. Testa tillochmed :D En vit jacka ska jag få, den va fin :) hihi. Nä fyfan vad trött jag är, ska nog lägga mig snart. gosdnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0