20 NOVEMBER

Hemma nu. Dagen började med slöjd, tråkigt som vanligt. Sen engelska där vi gör nått test till nationella proven. Sen lång rast och så matte då vi inte gjorde nått eftersom våran vikarie inte fattar något :) sen åt vi och så hade vi idrott fast teori, så kolla på film och grejja. Sen så var de elevensval, då åkte vi bil med Petter. Så vi åkte till Åmmeberg och sen Hammar och så hem, så skjutsade dom hem mig. Så ja nu är jag hemma tjugo minuter tidigare, gött ;)
Vid halv fyra tror jag det va så ska jag klippa mig, JAG VILL INTE!!!! Men måste verkligen, har nästan inge hår kvar för det är så slitet.. :( Så efter det kommer Marre och Linnéa och käkar lite hos mig, sen ska vi till Maier på fest i think :')

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0