25 NOVEMEBER

Igår så gick ju jag och Marre ner till Linnéa där vi kollade lite på tv, sen kom Bult så åkte vi till Askersund och käka pizza, sen köpte vi massa goids. Så åkte vi till Zinkgruvan på nån mörk väg, så stannade vi där och prata :) Så var vi där ett tag, sen så skjutsade Bult mig och Marre till mig så var vi här ett tag sen kom Marres mamma. Sen så hade ju mina gratis sms tagit slut, och jag skulle inte få nya förns den 6 december. Så jag bytte till halebop, haha. Så nu har jag gratis igen ;) Sen somna jag vid typ halv tolv och det var inge bra..

Men idag då, så var det skola som vanligt. Fast Marresistaah var sjuk :( På engelskan fick vi skriva en uppsats, och det var fan as svårt. Men vi slapp so;n då. Så vi hade 1 och en halv timmes rast, det var skönt! Så halv ett fick vi ta svinsprutan :( Och jag va livrädd.. Men syotanten hjälpte mig ;) haha. Sen hade vi livsviktigt i 20 minuter sen fick vi sluta :) Och snart ska jag och mamma åka till Marieberg.


Kommentarer
Postat av: peter

har du halebop fan va gött då rnger jah grattis till dej lisssssssa :D:D

2009-11-26 @ 21:05:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0