26 NOVEMBER

hali halå :) haha, kvarteret skatan.

Skola idag, men jag gick hem efter andra lektionen. Hade jätte ont i huvudet och kändes som jag hade feber.. Men nu känns det lite bättre efter ett par alvedon, men är grymt trött.

Igår då så åkte jag och mamma till marieberg och prata om löshår hos en frisör, men man kunde inte köpa håret där så vi fick åka in till Örebro och köpa det, sen köpte jag uggs och hårfärg. Sen kom vi hem runt sex och då åkte jag till mormor och träffa Dt ett tag.

Nu så hade jag tänkt färga mitt hår, eftersom att löshåret och mitt inte är samma färg, så får hoppas det blir det nu! :o Sen ska jag och mamma fixa lite med det där, så får jag hoppas att det blir bra ;) Men vi hörs sen? jaja, hejdå


 typ så ser det väl ut, fast rakt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0