27 NOVEMBER

Hejj.
Fick sovmorgon till halv åtta dig ;) inte dålgt. Så vi tjugo över åtta kom Sandra till mig så gick vi till kyrkan, bara för att det är första advent, på typ söndag? Ah men så satt vi där och hade jätte tråkigt. Sen fick vi rast i en halv timme och sen hade vi tjugo minuters engelska, då vi bara lekte. Så hade vi matte och då gjorde jag ett tal (y) helt kanon är jag. Sen hade vi idrott då vi spela innebandy, vi va 12 st på idrotten, och typ 13 eller 14 i hela klassen, alla andra va sjuka (y) haha. Så hade vi elevens val och då kolla vi på film och sen gick jag hem. Och nu kommer jag få träningsvärk igen, bara för jag sprang på idrotten, åhh vad jobbigt :(

I kväll blir de att va med Marre och Linnéa :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0