29 NOVEMBER

Blev ju åka bil igår med Marcus och Daniel i Örebro med sistaah. Vi hade skit kul hela kvällen :D Så sov Dt hos mig också, och vi skjutsade hem han idag vid fem så därför jag inte hunnit blogga något. Och då åkte jag och mamma direkt till min morbror för han skulle lära mig matte, eftersom jag inte har fattat något, och vi har prov på torsdag. Ah och sen efter det så gick jag ut och gick med My, så jag kom hem alldeles nyss. Men ja, i morgon är det skola igen, och då har jag kemi prov som jag inte kan så bra. Meeeeeen det löser sig ;)

och jag har jätte ont i mitt huvud :(



vadå fylle käk igår elleh? ;)

Kommentarer
Postat av: Emelie - EmeliesPlace

inte roligt med huvudvärk :(

2009-11-30 @ 10:35:28
URL: http://emeliesplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0