8 NOVEMBER

Grattis pappa på farsdag :)

Igår så kom Marre till mig, vi försökte få tag på Christer hur länge som helst. Men han kom aldrig hem.. Så då ringde vi och prata med Staffan istället, men så skulle han och massa till Vretstorp, så vi kunde ha fått följt med men vi orkade inte det. Så istället gick vi till Hanna och hade det trevligt. Så kom Kim och Erik dit, men sen kom Hannas pappa hem och så fick vi inte vara kvar där så då gick vi ut en sväng men det var helt dött.. Så skulle Marre hem. Då gick vi andra hem till Hannas mamma och kollade på tv, sen följde dom mig hem vid halv två. Sen somnade jag vid tre ungefär. Idag väckte mamma mig vid halv tolv-tolv. Så gick jag upp och gjorde ingenting, sen gick jag och träffa Hanna en stund. Så hem igen och fixa mig lite sen åka till Marre. Vi försökte komma på nått kul att göra, så vi gick till Linnéa. Där käkade vi tårta och godis :$ sen kom Bult och John och hämtade oss så åkte vi in till Askersund och käka pizza, sen skjutsade dom oss till Närlunda för vi skulle kolla på innebandy men den var precis slut så då gick vi hem till mig. Kolla på tv och käka kex, haha. Sen busa vi massa! As skoj har jag haft idag :D och jag ska ha skoj hela veckan. För detta ska bli busveckan! :DDD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0