:D

Marre åkte hem för ett tag sen :(

Men iallafalll.. Vi pluggade lite engelska ;), sen fixade vi oss lite. Sen fixa mamma hamburgare till oss, och det var plast i min.. Hel skumt. Sen gick vi till skolan och träffa Dt en stund, sen när han åkte gick vi och busa på Nordiska, sen satte vi oss i fontänen :D Sen gick vi till Närlunda på toa och blåst som jag är när jag kommer ut därifrån så ser jag Marre i fönstret och tror hon står bakom mig, men hon stog ju där framme. hahah. Sen gick vi hem till mig så efter ett tag kom hennes broder och hämta na. Så skulle mamma förhöra mig på engelskan, men jag är så jävla trött så jag fattar inge. Men det löser sig ;) Ska snart sova tror jag, eller jag vet inte.. hejdå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0