DAGENS VILL HA

DAGENS VILL HA:
fredag (D)
DAGENS HAT :
att jag inte har gratis sms :(
DAGENS ATT GÖRA :
inte ett skit om jag inte vill. jo gå ut och gå med my, men det vill jag!!<3
DAGENS KLÄDSEL:
i skolan hade jag jeansleggings, linne och tjocktröja.
nu har jag mjukisbyxor och linne ;)
DAGENS VÄDER:
kallt och blåsigt som fan, snö?
DAGENS SNYGGING:
johan<3
DAGENS SMINK:
foundation &puder
DAGENS FRISYR:
toffs mitt på huvve
DAGENS KÖP:
macka
DAGENS GODIS :
choklad :(
DAGENS LÅT :
eminem.beautiful och kidoomusik-du är min bäbji
DAGENS SAKNAD :
jag saknar ingen alls :)

Kommentarer
Postat av: linnea

jooo du saknar mig ;)<3

2009-11-04 @ 18:51:52
URL: http://linneeeisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0