:)

Marre sistaah kom till mig förut, vi prata och så. Sen efter en stund kom Bult och John och hämtade oss så åkte vi till Hammar, så gick jag och Marre hem till henne och dunka musik. Sen mötte vi Linnéa och prata med henne en stund, sen köpte vi choklad :$ så gick vi hem till John och kolla när han och Bult körde tvspel. Sen kom Marres bror och hämta oss så åkte vi ner till hammarsskola och träffa Peter en stund, sen gick vi hemåt Marre men då kom Bult så då åkte vi med han till Askersund för han skulle träffa Mika typ, så jag och Marre satt i bilen i typ en timme. Sen körde han hem mig och han och Marre åkte väl hem tror jag, så jag kom väl typ nyss hem. :)


så jävla svårt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0