:)

Marre kom till mig vid typ sju, så var vi här ett tag. Sen gick vi hem till Robin och kolla på tv, sen gick vi till ica och köpte cola sen hem till honom och kolla på livet är en schlager. Sen kom Patrik och Jonas dit, sen när filmen var slut så gick jag och Marre ut. Eller vi gick till torget sen till lilla ica där vi träffa Dt ett tag. Sen kom Gögen och hämta oss så åkte vi en sväng med honom, sen så sa han åt Robin att åka på flaket, så åkte vi somfan med han på ;) HAhhah as kul vare. Sen skjutsade han hem oss och då var Robin skapligt arg ;) Det sista man hörde innan dom stängde dörren var " JAG HATAR DIG" hahah. Iallafall, så åkte Marre hem vid tolv. Och jag har suttit här sen dess, men jag ska väl alldeles straxt gå och lägga mig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0