GODNATT

Godnatt. :)
Fast innan jag sover kan jag berätta lite om idag. Farmor, farfar, mormor, morfar, morbror och mina småkusiner kom till mig vid fem, vi fika och jag fick presenter :) fick massa bra grejer: pengar, kläder, smink, parfym, spegel, armband och en jätte söt present av Marre fick jag i brevlådan :) Fan vad förvånad jag blev, hihi, tack sistaah <3 plus lite mer saker men jag kommer inte på dom nu, haha. Sen vid sju typ följde jag med mormor och morfar hem så kom Dt dit. Så var vi där till nio så kom mamma så åkte vi hem till Dt och kolla 740in, haha. Sen åkte jag och mamma hem :) Och nu är jag jätte trött så jag ska sova, så godnatt again


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0