12 OKTOBER

Tje.. Prao idag, gick väl bra. Fast nu har jag ont i ryggen eftersom vi har lyft och grejjat :( Sen jobbar det en engelsk man där också, läskigt. Och han tycker vi är dumma blondiner, typ :) haha. Vi fick sluta klokcan tre iallafall. Och då gick vi till skolan och träffa Linnéa sen kom Bult så skjutsade han hem mig. När jag kom hem så åkte jag och mamma ner till stan typ direkt, köpte nagellack och foundation. Och när vi kom hem därifrån så åt jag och sen färga jag håret. Eller jag sitter med hårfärg i nu. Och det är tydligen ljusbrun färg jag har i, och jag trodde det va mörkblond. Så nu kommer det bli jätte jätte mörkt :( Hoppas det blir bra ändå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0