17 OKTOBER

Nu är jag hemma, stannade hos Linus igår för vi behövde prata.

Iallafall, igår så kom ju Marre och Linnéa hit, vi var här ett tag och kollade på film. Sen kom Kim så skjutsade han ner oss till 7eleven, där vi pratade med några folk. Sen gick vi till tvåkroners och gjorde, ingenting? Så då kom Kim igen så skjutsade han oss till mig. Då satt vi typ och prata lite sen skulle vi kolla på film, men då smsa Markus från tiveden att dom va i stan. Så dom kom och hämta oss här så åkte vi en liten sväng med dom. Även fast bilen redan var full ;) Dom släppte av oss vid shell, så då gick vi till hamnen och satt och prata. "bonde söker bög" Sen kom Bult till stan så skulle vi åka och kolla på spöket i Laxå, för det skulle ju regna och va på natten. Så då åkte vi upp till Zinkgruvan och hämtade Robin sen drog vi dit. Och när vi är en bit in på Laxå vägen började vi rysa och skit. Sen när vi kom en bit in och kollade upp i skogen såg man något jävla skit. FYFAN säger jag bara. Eller det var bara jag,Robin och Bult som såg det. Men det var iallafall as läskigt och nu tror jag på att det där spöket finns. :( Sen kom vi tillbaka till Askersund vid halv ett, ett eller något. Då skjutsade ju dom mig till åmmeberg.

 

Idag blir feeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeest (D)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0