18 OKTOBER

Var ju hos Marre ett tag igår med Linnéa och Mikaela. Sen vid sju eller något skulle vi dra ner till strandgårn men var där i knappt en timme för det va så tråkigt. Då åkte vi iallafall in till Askersund där vi skulle på fest hos Markus, men dom skulle komma in typ vid tio? Så då åkte jag, Marre, Linnéa, Robin och Dt till Hammar igen på fest hos någon Danne, men vi gick typ bara in sen ut igen. Då gick vi tillbaka till strandgårn och kolla lite. Sen gick Linnéa hem och jag, Marre, Dt och Robin åkte hem till Marre och kolla på film. Sen skjutsa Robin mig och Dt hem till Dt vid typ halv tre. Sen somna vi väl vid halv fem eller något. Sen sov vi till tolv idag, gick upp och käka sen typ låg och prata och så. Sen åkte jag hem vid fem.

:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0