18.10

Haha min klocka på datorn går en timme efter. Lite irriterande när man inte tänker på det, typ på kvällen. När man tror att klockan är nio men egentligen tio..

Iallafall, snart så kommer Marre och Bult och hämtar mig. Så skulle vi nog åka till Robin, mm kaffe latte :* Mer vet jag inte vad vi ska göra, inte några spöhistorier idag hoppas jag.. haha.

Svenskan idag då:
Anders bah, nu får ni sitta tillsammans och ni får prata med varandra, det ska ni göra!
Och jag sitter på sidan av Marres bänk,
han bah; lisa nu vill jag att du sätter dig vid din bänk.
Jag: men jag ska väl jobba med dom här eller?
Han: jag vill att du sätter dig vid en annan bänk
Marre: men hon ska ju jobba med oss man skulle ju det.
Anders: lisa ta av dig jackan

Kommentarer
Postat av: Anonym

han är ju så jävla dum i huvudet! :O

2009-10-06 @ 21:35:56
URL: http://maaarreee.blogg.se/
Postat av: linnea

men jag fick inte följa med .. :(

2009-10-06 @ 21:36:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0