19 OKTOBER

EN MÅNAD KVAR INNAN JAG FYLLER!! :D


Prao idag igen, gick bra. Förutom när vi skulle plasta massa tröjor, det gick  bara sönder. :( Vi fick också bestämma massa saker vi skulle få när vi slutar, och det blir nice!  Vi slutade klockan tre som vanligt, och då gick jag och Marre till Robin sen gick vi till banken så fick jag tillbaka pengarna han hade lånat av mig, plus en tia. Haha, han är snäll han. Sen gick vi till skolan och hämta min cykel sen gick vi hem. Fast vi fick gå en omväg för vi vill inte gå förbi Närlunda skolan, jävla ungar som är taskiga bara.. När vi kom hem käka vi taco och kolla på lilja forever och den tog precis slut. Så nu väntar vi på att mamma ska komma hem så ska hon skjutsa oss till Zinkgruvan. Så vi hörs kanske i kväll, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0