2 OKTOBER

Orkade aldrig blogga igår kväll. Men iallafall, jag och Marre gick till Robin och drack kaffe latte. Sen kom Linnéa och Bult, så åkte vi en sväng. Så skulle vi till Robin och kolla på film, men dom hacka bara. Sen någon gång kom Linus och Kleren och hämtade oss så åkte vi till Hammar, åkte till Linnéa och hämta Klerens snopp HAHA! Sen till Marre och kolla på 14 suger. Sen fick mamma hämta mig vid tio, för jag trodde inte att dom skulle skjutsa hem mig, men tydligen skulle dom ha gjort det. Haha aja ;) Då när jag kom hem så sov jag, eller ja. När jag låg i sängen så såg jag något jävla djur så jag skrek rakt ut då kom mamma, och då var det tydligen bara en silverfisk eller vad det nu heter? Och den var ju tydligen inte farlig men det tyckte jag så mamma fick döda den :)

Idag så försov jag mig till klockan åtta, bra Lisa.. Men jag hann iallafall till skolan till tjugo över åtta, utan smink eller någonting :( Då hade vi slöjd och jag fick skruva ihop mina brädor :D, eller ja. Mika gjorde det åt mig för jag gjorde bara fel.. Sen hade vi engelska och då översatte vi en text. Så matte och då fick vi reda på provet, jag fick 17 poäng och man skulle ha 15 för G så de kändes bra. Sen hade vi idrott och då spela vi fotboll och innebandy, skit kul faktiskt. Så hade vi elevens val och då skulle vi gå as långt verkligen. Och läraren skulle gå med oss, jippie!! Men jag, Marre, Linnéa och Gustav orkade inte, för vi hade slitit så på idrotten. Så dom tog bussen hem och jag gick hem till mig. Så nu är jag hoooome :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0