21 OKTOBER

Praon idag var den roligaste hittils, iallafall i slutet. Helt busiga var vi. Asgarv hela tiden typ :D haha! När vi sluta klockan tre så gick jag och mötte Clara vid skolan så gick vi och sola i 20 min, as skönt. Sen gick vi till skolan och hämta min cykel sen gick hon hem och va med Mattis och jag cykla hem och duscha. Och nu håller jag på och fixar mig, sen ska jag till Marre. Vi ska buuuuuuuuuuusa, för hon har huset för sig själv. Så det blir väl antagligen fest? ;)


Eva: vad bra att ni har kul, har en säkring gått?

Marre: va, på oss?

haahah


Kommentarer
Postat av: my

haha marre <3<3<3



ja snällt tycker jag inte att det va iaf :O <3

2009-10-21 @ 18:14:01
URL: http://myyyyh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0