23 OKTOBER

Okej, blev typ inget inlägg igår pågrund av att jag var ledsen och sådär. Men jag kan berätta vad jag gjorde igår då: Först var det prao, och dom hade dom öppet hus där så jag och Marre fick servera korv. Fast till sist så tog alla själva så då satt vi bara och fika ;) Så slutade vi där vid tre och då gick jag hem. Så skulle Dt kommit till mig men han hade ingen skjuts och inte jag heller. Så jag gjorde väl inte så mycke. Sen skulle jag äta och öva på prov, så skulle pappa skjutsa mig efteråt. Men då började jag och mamma bråka så innihelvete.. Så då ville inte pappa skjutsa mig. Men sen gjorde han det ändå. Så när jag kom dit så kolla vi på titanic ;) haha. Sen vid kvart i nio kom mamma och hämtade mig, eller han följde med och sov hos mig. Somna väl vid elva halv tolv, bra gjort av oss (y) Sen upp i morse och fixa sig och så sen ner till busstorget där han skulle ta bussen till skolan. Så träffa jag Marre så gick vi till Praon. Och idag har vi mest hållt på att vikt och plastat tröjor. Så slutade vi vid två. Och det här var sista dagen där :(, känns tråkigt. Bättre att va där än i skolan iallafall.. Men men.. Då kom mamma och hämtade oss så skjutsade vi ner Marre till tullplan för hon skulle träffa Linnéa. Sen åkte vi hem och nu sitter jag här, like the old times :) Tänkte lägga mig en stund och kolla på film eller sova en stund, är jätte trött. Sen ska jag väl fixa mig och så för i kväll kommer Marre till mig :)

snygga kläder vi fick ha på oss igår, plus ett långt förkläde ;)
 jag kommer sakna den godaste chokladen. :'(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0