25 OKTOBER

Dt kom till mig igår natt? Eller ja vid ett eller något sånt. Jag och Marre hade det iallafall kul på kvällen, vi busade :) Men iallafall idag vaknade vi vid tio, fast egentligen elva. Ni har väl inte glömt att ställa om klockan? Då åkte jag och mamma till affärn och handla lite så var Dt kvar här och kolla på film. Sen när jag kom tillbaka åt vi lite sen duscha jag och fixa mig. Så vid ett skjutsade vi hem honom och så åkte jag, pappa och Daniel till Örebro och käka sen köpte jag puder och så köpte Daniel något. Sen åkte vi hem så jag kom hem för typ en kvart sen. Så snart ska jag och My ut och gå en sväng, det var länge sen :(

pussälskling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0