3 OKTOBER

tjoho.

Igår kom Marre och Linnéa till mig vid halv sex, dom åt och fixa sig lite. Sen drog vi ner till Hanna, dunka musik och drack lite. Så drog vi ut vid åtta typ. Skulle till ica och träffa Sandra och Markus med då fastna vi i en lägenhet precis innan ica där det var någon Andreas som Marre kände. Var där tills det kom massa fler folk, då drog vi och träffa Sandra och Markus. Så skulle vi ner till 7eleven men då såg jag och Marre Lina i en buss så då sprang vi efter bussen ner till busstorget och prata med henne. Så ner till 7eleven och prata med maier, sen kom Linneá och Hanna. Sen åkte Marre och Linnéa iväg någonstans så då stanna jag och Hanna kvar där nere och prata med Bult och John. Sen åkte jag och Hanna lite en sväng med Bult. Sen åkte Marre, Linnéa och Linus med också. Sen skulle vi tydligen till Motala parken. Så då åkte jag, Marre, Linnéa och Linus med Calmer, Krister och två av deras kompisar dit ^^, men iallafall när vi kom dit så var det bara en kvart kvar så då skulle vi väl typ hem. Men då stanna vi i Motala på någon pub som Krister och Calmer skulle in på, så var dom där en evighet. Men till sist så kom dom iallafall, då åkte vi hemåt. På vägen lämnade vi av Marre och Linnéa. Sen åkte vi till 7eleven för dom skulle käka, sen skjutsade dom mig och Linus hem till mig så sov han här. Vi kom väl hem runt 3 halv 4.

Idag vaknade vi vid 12 gick upp och kolla på tv sen kom mamma hem med pizza till oss så åt vi det. Sen kollade vi bara på tv tills han åkte hem vid halv fyra. Sen vid typ fyra gick jag och mötte My så gick vi hem till mig, så hon är här nu. Vi har bara pratat massa, intressant har det varit kan jag lova er ;) hehe


 Andreas
Marre och mig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0