31 OKTOBER

Vaknade vid halv elva idag, satte mig och kolla på tv. Sen ringde mormor så då satt jag och prata med henne en stund. Och nu sitter jag och kollar på tzatsiki, eller hur det stavas. Haha, de är kanon (y)
Igår, så gick jag, My och Hana ut vid halv sju eller något sånt. Vi gick ner till hamnen och My sjöng dagensvisa på scenen, sen kom Kim och Anton så pratade vi lite med dom. Sen gick vi ifrån dom och skulle kolla efter några tjejer dom hade sett, men vi såg dom inte. Så vi satte oss på torget och då kom Kim och Anton igen och lämna lite grejs. Så gick jag, My och Hanna hem till Hanna och gick på toa och hämta Hannas väska. Så gick vi ner till Lina och prata. Sen till busstorget och skulle låna en cykel, men den va låst och sadeln var gjord av fjädrar.. Då iallafall så tänkte jag och My gå hem för det var så jävla kallt så Hanna gick och träffa några andra. Då gick jag och My till ica och köpte choklad :$ Sen skulle vi gå hem men vi gick åt fel håll så vi hamnade på hamntoan och värmde oss. Så efter ett tag kom vi på att vi hade gått fel så då skulle vi faktiskt gå hem, men då hamnade vi på torget istället. Satt där och spela in ljudklipp "hjyyyyyyyyyylet" HAHAHAHHA! Det är våra nya sms signaler, as bra! Men sen gick vi faktiskt hem. Så va väl hemma vid elva tror jag? Sen vid halv tolv kom Dt och korven förbi här och prata. Sen när dom åkte gick jag in och kolla på film sen somnade jag rätt så snabbt. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0