6 OKTOBER

Skolis idag som vanligt ;) haha. Första lektionen gjorde vi något test, så var man tvungen att lämna i från sig mobilen. Så låg dom på bordet framme i klassrummet och durra lite ;) haha. Jag fick fyra sms och så ringde Linnéa till Marre typ 2 gånger för hon hade försovit sig, det var lite halvkul sådär. Sen fick vi iallafall rast i 40 minuter skönt, eftersom vi bara har10minuters raster annars. Efter de hade vi tio minuter studietid, onödigt? ja! Sen idrott då vi hade teori, och jag som hade med mig idrottskläder :( Jobbigt att släpa på ju.. Sen No och lärarn är ju helt slut verkligen, och skönaste dialekten har han också ;) Sen mat och då käka vi somfan, har säkert gått upp nått kilo bara för det nu :( Sen hade vi läs. Sen matte och sist svenska. Slutade fem över ett, tog sällskap med Hanna och Camilla en bit. Men dom tycker jag bara jag är dum i huvudet, så dom är tysta hela tiden :( Men det gör inte mig så mycke för jag pratar ändå. haha! Och annars idag vet jag inte vad jag ska göra, heydär


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0