9 OKTOBER

Igår kom jag hem från Linus vid nio, då åt jag lite och sen gick jag ut med My. Vart bara en kort sväng, men jävligt skoj :') När jag kom hem så duscha jag sen så satte jag mig vid datorn, men det gick inte att logga in på blogg.se så jag kolla runt lite sen la jag mig vid halv elva :)

Idag så har jag vart i skolan, men jag "glömde" mina idrottskläder så nu sitter jag på bibblan med Marre och Linnéa istället. Vi har en lektion kvar efter det här, elevens jävla val. As tråkigt är det, ska vara ute och gå men man måste alltid gå så jävla långt :( Så ja...
Senare i kväll kommer Marre och Linnéa till mig, vi ska typ käka taco och kolla på 14 suger. Sen ännu lite senare ska vi hem till Hanna och parta :) haha. Skoj som fan hoppas jag.

pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0