HEJ

Nu är jag och sistaah hemma en sväng. sistaah=marre ;) hahaha! Vi gick ju ut förut. Så träffa vi på Kim då åkte vi hem till mig och hämta skoputsen som jag tagit åt han. Sen ner till torget och där var vi ett tag. Sen gick jag och sistaah och satte oss i en trappa och prata. Sen gick vi och mötte My vid ica. Så satt vi där en evighet. Så gick vi till tvåkroners och träffa Dt och Robin. Sen gick vi till hamnen och satt och prata. Sen så gick vi till skolan och hämta Mys cykel, och  min och sistaahs också :$ hehe. Sen cykla vi hemåt och fan vad det gick!!! Ja och nu är vi hemma iallafall, men vi ska väl gå ut snart igen. Var bara tvungna att sminka oss lite.. :) Jaja, hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0