HEMMA

Nu är jag hemma, och benen skakar eftersom att jag är så rädd :(
Iallafall vi åkte ju in och käka pizza, så drog vi till Robin. Gjorde kaffe latte och prata och lyssna på musik. Sen åkte vi en sväng, så åker dom upp till spökhuset, men jag, Marre och Linnéa följde inte med in i skogen. Utan vi satt i bilen och lekte, så jävla kul. Så har vi pratat som dom i 14suger hela dagen också, väldigt roligt! Sen skulle dom skjutsa hem mig, och då prata dom om massa spöken och skit. Typ vart det fanns och såntdär, as rädd blev jag. Så ska vi tydligen åka till nått ställe där det spökar någon natt, help lixom :| Hoppas jag överlever iallafall. Ne nu ska jag dra hay

Kommentarer
Postat av: m

sv; allså jag vet inte ;s han är ju koll på mycket haha! ;)

2009-10-05 @ 22:16:05
URL: http://maaarreee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0