LEDSEN, JAO

Så jävla ledsen är jag, kan inte beskriva det. Jag är ju inte sån som gråter så det märks väl inte att jag är ledsen antar jag? Jag skrattar istället. Det är väl inge bra de, för då mår jag bara sämre. Men det är så jag funkar.. Men jag kan inte förstå mig på er alls. Han säger att hon är äcklig och hon säger att hon aldrig mer skulle hålla på med honom? Men så gör ni det ändå. Då är det ju något allvarligt fel i huvudet på er. Visst det var slut, eller ja slut och slut? Tog slut för två dagar, men det går tydligen att hålla på med någon annan så snabbt.. Då har han ju inte haft känslor för mig eller..? känner mej rätt blåst kan jag säga. Sen försöka få tillbax mig, nej det kommer inte gå. Gick ju faktiskt och fundera hela tiden att jag skulle smsa dig och skriva att jag ville att du skulle komma till mig, att jag saknade dig. Men det var ju en jävla tur att jag höll mig, annars skulle det bli som sist. Att jag får reda på det en vecka efter. Och då blir man 1000 gånger ledsnare kan jag ju tala om. Men nu vet jag ju verkligen hur båda ni två funkar, så det är ju bara glömma och gå vidare. Kompisar eller inte, det spelar faktiskt inte mig någon roll. Det märks hur det blir med den saken. Men ni kan ju få ha ett trevligt liv tillsammans, ni passar nog ;)

 

så, var bara tvungen att skriva av mig lite :)


Kommentarer
Postat av: m.

dom förstår inte så mycket dom där:)

2009-10-16 @ 16:31:01
URL: http://maaarreee.blogg.se/
Postat av: m.

dom förstår inte så mycket dom där:)

2009-10-16 @ 16:31:09
URL: http://maaarreee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0