MÅR ILLA!!!!!!

Det var väldigt roligt att va ute och gå idag. Haha.

jag: om det är hon åker vi dit och spöar na.
my: ja
jag: vi tar med vårat vivalla gäng!
my: har vi något sånt? :o
jag: det löser sig.

Kom hem vid sex, då duschade jag och platta håret. Så kom Dt och Robin hit. Så efter ett tag så åkte vi till Linnéa och hämtade Marre, så åkte vi hem till Marre. Kollade på ronny och ragge ;) Men sen börja jag må jätte illa så pappa fick komma och hämta mig, så jag kom nyss in. Skulle egentligen sovit hos Dt men inte så kul om man mår såhär. Får blir en annan dag :*

I morgon ska jag och My på hemligt uppdrag, det blir flaschigt!!!


Kommentarer
Postat av: my

haha! hemligt uppdrag xd

för skönt ;) <3

2009-10-26 @ 10:25:12
URL: http://myyyyh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0