NU ÄR JAG HEMMA

Kom hem från Marieberg vid lite över sju. Då gick jag och mamma igenom ett prov, så nu kan jag snart allt, kanske...Sen vid halv nio typ så kom My hit så gick vi en liten promenad, och vi prata bara om läskiga saker. Så fyfan vad rädd jag är nu. Sprang fan in, fast det gör jag ju jämt men ändå.. Kom hem nyss alltså. Snart ska jag och mamma kolla på något program om en tonårsdotter och hennes mamma. Haha, mamma tyckte att jag skulle se de ;) Så idag är jag snäll och ställer upp och gör det. Fast det är väl för att jag inte har något annat att göra heller. Sen så mår jag inte så bra, så orkar inte åka iväg någonstans. Men i morgon blir det iallafall Marieberg igen med Marre och Linnéa, det blir kanon! Sen på kvällen skulle nog Dt komma hit så sover han nog här, så det blir en as bra dag i morgon (y)

 


 nya byxor
 ny tröja
en till ny tröja ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0