12.50

Först åkte jag och mamma till banken och satte in pengar på mitt kort, sen panta vi. Blev rätt mycke pengar som vanligt, så nu är jag rik igen. Känns as nice ;) Behöver ju pengar så att säga. För snart behöver jag fylla på min mobil med 100 kr så jag får gratis sms. Sen vill jag handla nya kläder, fast dom brukar ju mamma betala, men iallafall. Ska ju till Örebro på höstlovet med Marre och Linnéa, så blir väl att spara tills dess. hehe! Sen är det ju lite saker man behöver pengar till på helgerna osv :)

Nu så är jag skit hungrig, och mamma börja med mat nu så det kommer säkert ta jätte lång tid :( Men jag tar mig lite cola så länge ♥ i löve it



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0