14 SEPTEMBER

I lördags gick jag ut ändå, självklart. Marre, Linnéa och Linus kom till mig vid halv tio-tio, åkte runt lite istan. Sen träffa vi Robin så då ville han åka med. Så tänkte vi dra till Örebro, så vi tanka och börja åka. Hade väl kul på vägen, även fast jag nästan sov hela tiden. Men när jag inte gjorde de så busa jag lite :) hihi. Men vi skulle iallafall åka genom Kumla, men vi hitta inte ut därifrån. Men sen så visste typ Marre att vi skulle åka ut vid shell, så det gjorde vi. Men där stog ju snuten, men vi åkte ju ändå. Sakta faktiskt!!! Och då såklart så åker dom efter, man bara vänta på att dom skulle slå på blåljusen. Klart dom gjorde det.. Så vi fick stanna och prata med dom, och traktorn är ju inte laglig någonstans.. Så en av poliserna tog den och åkte med till Hallsberg och ställde den där, och den andra polisen körde oss till shell. Sen åkte han också till Hallsberg, sen skulle dom komma tillbaka och kolla om vi hade skjuts. Och tur som var så kunde ju min pappa och Calmer hämta oss, annars skulle vi fått gå. För jävla polisjävlarna tänkte ju inte köra oss ;s Men ändå, hur kul är det för min pappa att gå upp halv ett när han precis har somnat och hämta oss? Poliserna måste väl fixa skjuts åt oss eller.. Aja, jag Marre och Linnéa har iaf skrivit till tidningen nu ;) Haha. Vi kom hem vid halv två och då sov Linus hos mig. Sen på söndagen åkte han, jag och mamma till Marieberg. Jag köpte två linnen, sen så hade mamma köpt trosor och strumpor till mig. Och Linus jävel köpte mer än mig, fan vad surt :( Men jag hade typ inga pengar så det skulle ju inte gått ändå.. Hur fan ska jag klara mig den här månaden????? Vi åkte hem vid sex och då skjutsa mamma oss till han så var vi till typ halv nio då mamma hämta mig igen, sen gick jag ut en sväng med sötismy :)


 r.i.p :( iallafall ett tag..

Kommentarer
Postat av: linnea

åke :(<3

2009-09-17 @ 13:05:26
URL: http://linneeeisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0