22 SEPTEMBER

Idag skola, like allways. Först hade vi itv, som var jätte lång och skit tråkig.. Sen studietid. Idrott, UTE! I spöregn, vi skulle orientera, själva också :( Och när jag går där så kommer det värsta rådjuret och springer mitt framför mig, fy i helvete vad rädd jag blev. Sen vare iaf fysik, och lärarn fattar ju inge så vi satt vid datorn och typ kolla på riverside? sen gick vi till bibblan och lämna tillbaka en bok. Sen hade vi läs, så matte och sist svenska. Så vi sluta fem över tre sharp, jävla Anders, så seg. Tog sällskap med Hanna hem, så jag kom hem för ett tag sen, eller jag har hunnit äta lite. Nu vet jag inte vad jag ska hitta på.

och i morgon är vi lediga, böttgött


jag skrev lite på marre byxor, nice :)


Kommentarer
Postat av: määääry not clääääry :D

sharp :D haha han är ju slut

2009-09-22 @ 20:27:25
URL: http://maaarreee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0