24 SEPTEMBER

Hemma från skolan nu. Allt va väl som vanligt idag, till sista lektionen alltså hemkunskap. Då blev det drama drama drama. Jag och Marre satt utanför och åt frukt, vi skulle göra fruktsallad egentligen med det ville vi inte ha. Sen så var de en apelsin och en ananas kvar. Då tog vi apelsinen och gick till en toa och hämta papper, så det inte skulle rinna. Och då måste ju hon såklart testa om det spruta när man tröck på den, och det gjorde det. RAKT I MITT ANSIKTE!!! Men då garva vi bara, sen gick vi runt huset och då spruta hon ännu mer på mig. Då blev jag galen och hämtade ananasen och sprang efter henne runt huset. Sen springer hon upp mot hemkunskapen och precis när hon öppnar dörren kastar jag ananasen på henne och då flyger den rakt in där läraren stod, fast det hamnade typ på Jontes ben. HAHAHHA, så då fick vi lite skäll av henne typ.. Men det ordna sig ;) Men jävlar vad kul det va. Och nu är jag tydligen stormobbarn bara för jag kasta ananas på jonte, men whatever jag gillarn inte :D hahah xd
Nu ska jag käka haj (:

Kommentarer
Postat av: m.

hahahahaha, fifan :'D<3

2009-09-24 @ 16:38:19
URL: http://maaarreee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0