25 SEPTEMBER

Kom hem från skolan för typ en halvtimme sen.
Först idag så hade vi slöjd, i hate it! Går så jävla dåligt för mig där, och han hjälper mig lixom inte. Han säger vad jag ska göra och han förklarar ju så jävla dåligt så jag fattar ju inte.. skiiiiiiiiiiiiit! Aja, sen hade vi engelska och då fick vi lyssna på en låt med coldplay och så fylla i några ord som fattades. Sen matte där vi öva till provet, som vi har på onsdag. Måste måste plugga, kan typ inget.. Sen åt vi iaf, så hade vi idrott och då skulle vi ha konditionstest. Är fakiskt rätt stolt över mig själv, eftersom att jag inte har sprungit på hur länge som helst. Och jag och Marre sprang lixom hela vägen, förutom dom två brantaste backarna. Tiden blev 9,56 men det duger tycker jag :) Sist hade vi elevens val och då ska vi ut och gå. Då sa läraren att vi skulle gå till husaberg, och det är ju hur långt som helst? Och vi var ju helt slut efter idrotten.. Så då fick Henke och några gå dit och ta kort så stanna vi kvar i hamnen, så gick vi med dom upp till skolan sen :) Så slutade vi vid två och då åkte jag med mamma hem. Och nu ska jag snart äta och sen duscha, för om ca två timmar kommer Marre hit. Sen lite senare kommer Linnéa :) 

 

 denhär låten lyssnade vi på på engelskan, den duger väl? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0