27 SEPTEMBER

Igår som kom Linus till mig vid sju eller nått, eller jag vet inte riktigt. Men iallafall, vi kolla på film. Sen kom Robin, Marre och Hanna hit. Vi var här en stund, sen åkte vi i epan ner till shell och dit kom Bult. Så åkte vi med han istället. Men sen fick vi lämna av Hanna för hon skulle träffa Camilla. Så då åkte vi till brändåsen och köpte milkshake till Bult och Robin. Sen åkte vi bara runt här. Så vid lite över elva skjutsade Bult mig, Marre och Linus till mig, så kom Marres bror och hämta henne vid halv tolv. Och då så vare bara jag och Linus kvar, och vi typ gjorde inte så mycke. Somna halv två eller något. Och idag gick vi upp vid tio-elva, käka kolla film och sådär. Så åkte han hem nyss :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0