5 SEPTEMBER

Hann inte blogga igår...

Var iallafall hem från skolan, sov länge! Sen vid halv två skulle jag till doktorn, hade någon konstig hals sak, så jag har fått medicin nu. Tur de, orkar inte halsfittan längre! Sen hem och åt och duscha, så kom morfar och hämta mig och bror så åkte vi hem till han. Fixade mig där och sen kom Linus och hans pappa och hämta mig så åkte vi till världens ände där hans mamma bor :) Kolla på film och myyyyyyste. Så sov vi där också.. Så idag vaknade vi vid halv tio eller något sånt? Sen så åt, rökte, kolla film, myste vi. Så kom pappa och hämta mig strax före tolv så åkte vi till Örebro, han skulle ha någon värme sak till altan sen efter det vart de donken och så hem. Kom väll hem för en timme sen eller något sånt. Ska väll snart duscha sen får jag se vad jag gör.
puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0